دیدار مدیران عالی بیمه سرمد و شرکت شهروند

0

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، شرکت شهروند به تازگی به جمع مشتریان بیمه سرمد پیوسته است. در همین راستا امروز، مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره و مهدوی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد با علی محمد وحید کریمی مدیرعامل شرکت شهروند دیدار کردند.
مجتبی کاتب در این دیدار ضمن تشریح دستاوردهای بیمه سرمد و خدمات به روز این شرکت در حوزه بیمه‌گری گفت: ما در دو سال گذشته مشتریان بزرگی را جذب کرده‌ایم و امروز افتخار می‌کنیم که مدیران شهروند هم با حسن اعتمادی که به مجموعه بیمه سرمد دارند به جمع مشتریان ما پیوستند.
وی افزود: ما قدردان این اعتماد هستیم و تمام سعی خود را می‌کنیم که به نحو احسن به مجموعه بزرگ شهروند و کارکنان این شرکت خدمات‌رسانی کنیم و امیدوارم همکاری دو مجموعه در بخش‌های دیگر هم شکل بگیرد.
مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد نیز گفت: ما شرکت جوانی هستیم و با استفاده از همین روحیه جوانی توانسته‌ایم این سال‌ها در بسیاری از بخش‌ها، پابه‌پای شرکت‌های باسابقه صنعت بیمه حرکت کنیم و در بعضی از بخش‌ها نیز از آنها جلو بیفتیم. ما این اطمینان را به شما و مجموعه شهروند می‌دهیم که بهترین و به‌روزترین خدمات را از بیمه سرمد خواهید گرفت و تمام تلاش من و همکارانم جلب رضایت مشتریان است.
مدیرعامل شهروند نیز با اشاره به جوان بودن بیمه سرمد گفت: علاوه بر اینکه بیمه سرمد، شرکت جوانی است، مدیران آن هم جوان هستند و این موضوع، انگیزه مدیران سرمد را برای رشد، دوچندان می‌کند. ما هم امیدواریم که خدمات سرمد مناسب و به‌موقع باشد تا باب همکاری بیشتر میان دو مجموعه باز شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید