آرزوی سلامتی بیمه سرمد برای پدرسالار سینمای ایران

0

مهندس مهدوی گفت: بیمه سرمد تمام هزینه‌های درمانی استاد محمدعلی کشاورز، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد.

چند روزی است که خبر بستری شدن استاد محمدعلی کشاورز، در رسانه‌ها منتشر شده و بسیاری دوستداران پدرسالار سینمای ایران را نگران کرده است.

استاد کشاورز چند روز پیش، به دلیل نارسایی کلیوی و بالا رفتن کراتین خون در بیمارستان آتیه تهران بستری است. خوشبختانه طبق پیگیری‌های بیمه سرمد، حال ایشان در وضعیت خوبی است و تیم پزشکی در تلاش برای بهبود وضع سلامتی این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

استاد محمدعلی کشاورز از بیمه‌گذاران ویژه و ارزنده بیمه سرمد است که در صندوق اعتباری هنرمندان تحت پوشش خدمات بیمه درمان تکمیلی بیمه سرمد قرار دارد. طبق اعلام مدیرعامل بیمه سرمد، این شرکت تمامی هزینه‌های درمانی ایشان را پرداخت خواهد کرد.

مهندس مهدی مهدوی، مدیرعامل بیمه سرمد ضمن آرزوی سلامتی برای استاد محمدعلی کشاورز گفت: از افتخارات بیمه سرمد است که در صندوق اعتباری هنر، بیمه درمانی هنرمندان عزیز کشورمان را تحت پوشش قرار دادیم تا قدم کوچکی برای کمک به خانواده هنر ایران برداریم.

وی افزود: من و همکارانم در بیمه سرمد، برای استاد کشاورز آرزوی سلامتی داریم تا ان شاءالله ایشان به زودی سلامتی خود را بازیابند. با هماهنگی‌های انجام شده وظیفه خود دانستیم تا تمامی هزینه‌های درمانی استاد کشاورز را تحت پوشش قرار دهیم و مایه افتخار ماست که امکان خدمت به بزرگانی همچون استاد محمدعلی کشاورز را داریم که محبوب مردم ایران هستند و سال‌ها برای ما خاطرات خوشی را رقم زده‌اند.

مهدوی گفت: ما همیشه در کنار هنرمندان کشور خواهیم بود و تمامی این عزیزان می‌توانند روی بیمه سرمد به عنوان تکیه‌گاه مطمئن در روزهای سخت حساب کنند.

محمدعلی کشاورز که بیشتر او را با نام پدرسالار سینمای ایران می‌شناسند در فیلم‌های مادر، دلشدگان، حاجی واشنگتن، کمال‌الملک، رگبار و بسیاری از آثار ماندگار سینمایی ایران با کارگرادانان به نام همکاری کرده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید